Ana Menü

Türk Filimlerindeki Dövüş İncelikleri

Başlatan Simurg, Haziran 08, 2010, 22:05:16

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Simurg

Türk Filimlerindeki Dövüş İncelikleri

Kavga sahnelerinde, eğer ortalıkta bir havuz görünüyorsa, grup ne kadar kalabalık olursa olsun,
kavga bütün kötü adamlar havuza atılana kadar sürer...

Havuzun gerçekten de kötü adamlar üzerinde nihai bir etkisi vardır. Havuz yakınında kalabalık bir
dövüş cereyan ettiğinde, kötü adamlar kahramanımız tarafından defalarca yere serilseler bile kalkıp
yeniden saldırırlar. Ancak havuza atılan asla havuzdan çıkıp tekrar saldırmaz.

Tabancalı çatışmalarda; kurtulmak için fotr şapka giymek yeterlidir. Bu kesin bir tabudur: Fotr
şapka takan birinin, şapkası vurulur...

Ormanda dövüş sahnelerinde, polis tam iyi adam kötü adamların hepsini alt eder etmez gelir.
Kahramanımız son yumruğu atınca, birden bire orman yolunun ortasında arka arkaya dizili iki ya da üç
trafik polisi arabası belirir.

Polis baskınlarında, kaç polis arabası olursa olsun, hepsinin kapıları aynı anda açılır. Öndeki
arabadan iki tane pardösülü ve fotr şapkalı sivil polisle iki tane üniformalı polis, arkadaki araba
ya da arabalardan da dörder tane üniformalı polis çıkar...

Silahlı çatışma sahnelerinde, en kötü yer tavandır. Tavanlarda kötü adamlar durur ve hepsi tek tek
vurulup aşağıya düşer. Tavandaki adamın yapabileceği en kötü şey, arkası donuk olan kahramanımıza
nişan almaktır. Çünkü tam o anda, kahramanımızın arkadaşı tarafından vurulur...

Eğer başta kötü adamın elinde bıçak varsa korkuya gerek yoktur. Çünkü bu durumda, kahramanımız kötü
adamın kolunu bükerek bıçağı elinden düşürür. Ancak elinde bıçak görünmeyen adamlar tehlikelidir,
çünkü son anda çıkarıp esas kız ya da esas oğlanın karnına saplayabilir...

Kahramanımız eğer dayak yiyor ise yerde kum olamasa da ne yapar eder bir avuç kumu kötü adamın
gözüne atar ve o sahneden itibaren kötü adamı dövmeye başlar.

Kalabalık kavgalarda filmin kahramanını yenmenin en pratik yolu, kafasına bir çuval geçirip, çuvalın
etrafını iple sarıp, dört bir yandan sopayla vurmaktır...

Kötü adamlar kahramanımızın üzerine kurşunları boşalttıkları halde, kurşunların hiçbiri isabet
etmez. Ama kahramanımız bir kurşun ile iki hatta üç kötü adamı öldürebilme yeteneğine sahiptir.

Kahramanımız intikam yeminleri edip baş kötü adamın bulunduğu binaya gittiğinde binanın ilk üç katı
kötü adamlarla doludur fakat baş kötü adamın bulunduğu dördüncü katta tek bir kötü adamın izine
rastlanmamaktadır.

Yine kahramanımız intikam yeminleri etmekte ve baş kötü adamımız korku içinde bulunması gerektiği
binanın dördüncü katında beklemektedir. Madem baş kötü adamımız korku içinde hazin sonun kendisine
doğru geldiğini hissedip bütün adamlarını bina içinde toplamaktadır, neden başka bir binada
kahramanımızın ölümünü beklememektedir. Acaba o kadar zenginlik içinde başka binası mı yoktur?

BEŞİKTAŞK



Kahrolsun uyuyunca geçmeyen bazı şeyler..

keskinli

Alıntı yapılan: Simurg - Haziran 08, 2010, 22:05:16
Türk Filimlerindeki Dövüş İncelikleri
Kötü adamlar kahramanımızın üzerine kurşunları boşalttıkları halde, kurşunların hiçbiri isabet
etmez. Ama kahramanımız bir kurşun ile iki hatta üç kötü adamı öldürebilme yeteneğine sahiptir.
hele adida polat alemdar ise en yetismis ajanlar bile vuramazlar onu :D
Ölürüm Beşiktaşım,ZehirimSensin
Evvelim Sen Oldun,Ahirim Sensin

carsi52

Bende bu duruma sinir oluyorum işte.
O izlenen bütün yabancı filmler bu olaylardan var hatta daha abartısı daha saçması ama insanlar onu izleyince aaaaaaaa süper bizim insanlarımız yapınca hahahahah saçmalığa bak ölümsüz vb vb vb..
Bölünür senin için uykular!

keskinli

yok kaan öyle degil
filmlerde kahraman üretmek normaldir ama gercege ne kadar yakin olursa o kadar kaliteli olur
tamam kahramanimiz ölmesin ama ates edildiginde bi agacin arkasina bari saklansin :)
iyi yetismis ajanlar bile sipersiz polati vuramiyorsa filmin kalitesi düsüyor
Ölürüm Beşiktaşım,ZehirimSensin
Evvelim Sen Oldun,Ahirim Sensin