Ana Menü

Carsi Comeback?

Başlatan gounited, Ağustos 07, 2008, 18:50:36

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

gounited

I receive this message.. I dont understand the Turkish much but maybe someone here can help/tell me what it says about the Carsi group and Alen?

Subject: ÇARŞI GERİ DÖNDÜ !! Mayıs ayı içinde fesih kararı aldıklarını açıklayan taraftar grubunun liderlerinden Alen Markaryan, BJK TV'de yer alan açıklamasında, aldıkları kararın ardından dönüş için çok ciddi baskı olduğunu belirterek, ''Tabi ki şimdi bu kadar baskıya karşı koymak zor. Eğer Beşiktaş'a yararımız dokunacaksa dönme konusu düşüncelerimiz arasında. Biz de Beşiktaş'a bir şeyler yapmak istiyoruz. Herkes dedikodudan uzak duracaksa, hiç kimseyi göz ardı etmeden hep beraber tekrar tribünlere dönme konusunda bir şeyler yapmanın planlarını yapıyoruz'' diye konuştu.
  Markaryan, bunun net bir karar olmadığına dikkat çekerek, ''Ama döneceğiz tabi. Bunun aşamaları içindeyiz'' dedi. Tribün liderlerinden Ayhan Güner ise bu yönde toplantılar yaptıklarını vurgulayarak, ''İnşallah daha güzel ve konuşulur bir tribün yaratmak için dönebiliriz. Öyle bir yola girmiş durumdayız'' diye konuştu..

Cheers
gounited

erdibatmaz

they say maybe we come but it is not clear yet..lots of besiktas supporters want them to come back,so they think of coming

i can say that they will come
bitti, dağılın.

4-8-15-16-23-42 :P

Batuhan

yes,i think they will come back
Koca hestiy aya bedenem ?

alper_1903

they will come back, that´s for sure after this interview with Alen and Ayhan abi...
Besiktasim senin icin herseyimden vazgecerim...

gürol

i wish i can translate well.

çarşı's leader alen markaryan join to a program on the bjktv and he says beşiktaş fans pressure serious and so badly for we return to our job.so we cant aganist them it's hard for us..if we may help to beşiktaş again we are thinking to return.if we will not see those criticism and speculations yes we are planning this.
alen attention this is not our certain decition but we will definately return.

another leader ayhan güner says they are doing meeting for build  better atmosphere.

i mean çarşı is back...we will see how will they good.
Bir insanın zekası verdiği cevaplardan değil, sorduğu sorulardan anlaşılır.
http://gurolbjk.blogcu.com/

gounited

That is great to hear

It is good that some of the problems are being sorted before the season starts.. I hope we see carsi back to lead the fans. :bjk