Gönderen Konu: Son Dakika Gökhan Töre Beşiktaş'ta  (Okunma sayısı 483 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı NoPasaran

  • Admin
  • *****
  • İleti: 38595
  • Karma: +55/-6
  • Cinsiyet: Bay
  • Hz.Guti
    • NoPasaran !
  • Gerçek İsim: Volkan
Ynt: Son Dakika Gökhan Töre Beşiktaş'ta
« Yanıtla #15 : Temmuz 19, 2014, 15:45:20 »
Cambiasso nereden çıktı

Odamı gndemde ;D
Aşk bu Aşk !

volkanca.net

Çevrimdışı K.D

  • kralkartal.net
  • **
  • İleti: 2531
  • Karma: +3/-0
  • Cinsiyet: Bay
  • Adaletin bittiği yerde,ANARŞİ başlar!
  • Gerçek İsim: Kemal
Ynt: Son Dakika Gökhan Töre Beşiktaş'ta
« Yanıtla #16 : Temmuz 19, 2014, 15:47:51 »
ya daha gökhanbile tam değil baksanıza maaş konusunda sıkıntı çıkartıyormuş galiba.
I'm on a path of my own...I'm LeGeNd! :)

Çevrimdışı K.D

  • kralkartal.net
  • **
  • İleti: 2531
  • Karma: +3/-0
  • Cinsiyet: Bay
  • Adaletin bittiği yerde,ANARŞİ başlar!
  • Gerçek İsim: Kemal
Ynt: Son Dakika Gökhan Töre Beşiktaş'ta
« Yanıtla #17 : Temmuz 19, 2014, 16:08:25 »
Beşiktaş, Gökhan Töre'nin transferinde Rubin Kazan ile anlaşmasına rağmen oyuncuyla görüşmeye devam ediyor.

HABER1903'ün edindiği bilgiye göre; Geçtiğimiz sezon Siyah beyazlılardan yıllık 900.000 Euro garanti ücret alan milli futbolcunun önümüzdeki sezonlar için Beşiktaş'tan yıllık 2 Milyon Euro istediği Siyah beyazlıların ise yıldız futbolcuya 1,6 - 1,7 Milyon Euro teklifte bulunduğu öğrenildi

Öte yandan; transfer görüşmelerinin Gökhan Töre ile Beşiktaş arasında devam ettiği ve ilerleyen günlerde netlik kazanacağı da gelen haberler arasında.

Haber Kaynağı: HABER1903 ÖZEL HABER
I'm on a path of my own...I'm LeGeNd! :)

Çevrimdışı NoPasaran

  • Admin
  • *****
  • İleti: 38595
  • Karma: +55/-6
  • Cinsiyet: Bay
  • Hz.Guti
    • NoPasaran !
  • Gerçek İsim: Volkan
Ynt: Son Dakika Gökhan Töre Beşiktaş'ta
« Yanıtla #18 : Temmuz 19, 2014, 16:20:32 »
Gökhan kalır bizde
Aşk bu Aşk !

volkanca.net

Çevrimdışı SeTha

  • kralkartal.net
  • *
  • İleti: 122
  • Karma: +0/-0
  • Cinsiyet: Bay
Ynt: Son Dakika Gökhan Töre Beşiktaş'ta
« Yanıtla #19 : Temmuz 19, 2014, 16:35:58 »
Bu çocuk transfer edilmese çok üzülecektim.

Çevrimdışı carsi52

  • Beşiktaş Ulan !
  • Süper Kartal Üye
  • *****
  • İleti: 26866
  • Karma: +17/-1
  • Cinsiyet: Bay
  • #26 İlhan Mansız
  • Gerçek İsim: Kaan
Ynt: Son Dakika Gökhan Töre Beşiktaş'ta
« Yanıtla #20 : Temmuz 19, 2014, 18:57:21 »
Çok sevindim Töre'nin transfer edilmesine kesin alınması gerekiyordu.

6 milyon Demba ba 4 milyon Töre 1 milyon felanda Mottanın bonservisine verdik yani 11 milyon harcadık.

İlk başta yönetim 12-13 milyon gibi bir bütçe var demişti fakat sonradan 15-16'ya çıktığını hatırlıyorum.

O kalan paraylada Lanziniyi alacaklar galiba.


Bölünür senin için uykular!

Çevrimdışı ilhan mansız_melis

  • Kralkartal Müdavim
  • ****
  • İleti: 19570
  • Karma: +8/-1
  • Cinsiyet: Bayan
  • Bi ailem bi Beşiktaş bi de Sıla..
Ynt: Son Dakika Gökhan Töre Beşiktaş'ta
« Yanıtla #21 : Temmuz 19, 2014, 18:58:46 »
Demba Ba için 6 milyonu bir seferde vermeyeceğiz. Haziran 2016'ya kadar taksit yapmışız. Sadece bir buçuk milyon avro verdik şu ana kadar Chelsea'ye.
28 Mayıs 1994 tarihinde "Kızlar futboldan anlamaz" sözüne tepki olarak doğdum.

Sıla hayranıyız ve bununla gurur duyuyoruz :D

Elbet vardır bir bildikleri bu çocukların, kolay değil yoksa genç yaşta ölmek.

Çevrimdışı keskinli

  • Kralkartal Müdavim
  • ****
  • İleti: 20113
  • Karma: +34/-5
  • Cinsiyet: Bay
  • zehirim sensin
  • Gerçek İsim: Ahmet
Ynt: Son Dakika Gökhan Töre Beşiktaş'ta
« Yanıtla #22 : Temmuz 20, 2014, 16:24:34 »
kendini futbola verdiginde cok iyi bi oyuncu
garanti parayi  mümkün oldugunca düsük mac basina parayi yüksek tutarak verimliligini artirabiliriz
Ölürüm Beşiktaşım,ZehirimSensin
Evvelim Sen Oldun,Ahirim Sensin

Çevrimdışı NoPasaran

  • Admin
  • *****
  • İleti: 38595
  • Karma: +55/-6
  • Cinsiyet: Bay
  • Hz.Guti
    • NoPasaran !
  • Gerçek İsim: Volkan
Ynt: Son Dakika Gökhan Töre Beşiktaş'ta
« Yanıtla #23 : Temmuz 20, 2014, 22:00:01 »
İngiltree gitmiş

Bence anlaşıldı. Kampa katılacaktır.
Aşk bu Aşk !

volkanca.net

Çevrimdışı carsi52

  • Beşiktaş Ulan !
  • Süper Kartal Üye
  • *****
  • İleti: 26866
  • Karma: +17/-1
  • Cinsiyet: Bay
  • #26 İlhan Mansız
  • Gerçek İsim: Kaan
Ynt: Son Dakika Gökhan Töre Beşiktaş'ta
« Yanıtla #24 : Temmuz 21, 2014, 01:05:55 »
Gökhan töreye ben artık geldi gözüyle bakıyorum.

Benim beklediğim 10 numara ve sağ bek.
Bölünür senin için uykular!

Çevrimdışı NoPasaran

  • Admin
  • *****
  • İleti: 38595
  • Karma: +55/-6
  • Cinsiyet: Bay
  • Hz.Guti
    • NoPasaran !
  • Gerçek İsim: Volkan
Ynt: Son Dakika Gökhan Töre Beşiktaş'ta
« Yanıtla #25 : Temmuz 21, 2014, 01:21:25 »
Valla ben bir 10 numara birde ofansif kanat bekliorum

Olcayla sene zor geçer
Aşk bu Aşk !

volkanca.net

Çevrimdışı K.D

  • kralkartal.net
  • **
  • İleti: 2531
  • Karma: +3/-0
  • Cinsiyet: Bay
  • Adaletin bittiği yerde,ANARŞİ başlar!
  • Gerçek İsim: Kemal
Ynt: Son Dakika Gökhan Töre Beşiktaş'ta
« Yanıtla #26 : Temmuz 21, 2014, 01:23:23 »
Töre geldi zaten abi kerim frei var yedek kanat olarak zaten alınmaz oraya adam. Bi lanzini bi moledoya biter bu transfer dönemi sağ bek yine serdara kaldık :)
I'm on a path of my own...I'm LeGeNd! :)

Çevrimdışı NoPasaran

  • Admin
  • *****
  • İleti: 38595
  • Karma: +55/-6
  • Cinsiyet: Bay
  • Hz.Guti
    • NoPasaran !
  • Gerçek İsim: Volkan
Ynt: Son Dakika Gökhan Töre Beşiktaş'ta
« Yanıtla #27 : Temmuz 21, 2014, 01:24:47 »
Kerim valla olmamış elma. Ya olursa..

Sağ bek tarık ı alacaksın yoksa yapacak bişey yok..

Koy necibi öğrensin sağ beki.
Aşk bu Aşk !

volkanca.net

Çevrimdışı K.D

  • kralkartal.net
  • **
  • İleti: 2531
  • Karma: +3/-0
  • Cinsiyet: Bay
  • Adaletin bittiği yerde,ANARŞİ başlar!
  • Gerçek İsim: Kemal
Ynt: Son Dakika Gökhan Töre Beşiktaş'ta
« Yanıtla #28 : Temmuz 21, 2014, 01:31:04 »
Abi necip daha ön libero olmayı öğrenemedi sağ bel olmayı nerden öğrensin :D valla ben kerimin olacağına inanıyorum ya yada inanmal istiyorum ne diyim ama sağ bek konusunda haklısım tarıkı alabilirsek ballı kaymak olur
I'm on a path of my own...I'm LeGeNd! :)

Çevrimdışı NoPasaran

  • Admin
  • *****
  • İleti: 38595
  • Karma: +55/-6
  • Cinsiyet: Bay
  • Hz.Guti
    • NoPasaran !
  • Gerçek İsim: Volkan
Ynt: Son Dakika Gökhan Töre Beşiktaş'ta
« Yanıtla #29 : Temmuz 21, 2014, 01:36:13 »
Ya benim hayallerimi süsleyen anlayış o öndeki 4 oyuncunun çok iyi oyuncular olması. Bi göremedim ya. Bi o portekiz cetesinde olmuştu oda kısa sürdü. Guti sınai almeida q7 arkadaşa fernandes :))

HTC One cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Aşk bu Aşk !

volkanca.net